Košťálov

Využili jsme nabídky, dnes už našeho kamaráda z Caravan24, Petra Nožky a přijali pozvání do kempu Košťálov, nedaleko Semil. Výjez začal již přesunem v pátek. Do kempu v pěkném prostředí jsme dorazili okol 21.00 hodin a to jako téměř poslední. Zaparkovali jsme karavan a ustavili jej, což vzhledem k svažitému terénu nebylo až tak jednoduché. Pak jsem se již začali družit s ostatními . Na zítřejší den pak padlo rozhodnutí v kolik a kam a kdo s kým ( pojede v autech ). V sobotu ráno v 10.00 hodin ( přesně ) začal přesun kolony aut do Semily k ČOV , odkud vychází Riegrova stezka až ke Spálovské elektrárně. Galerií nad řekou jizerou jsme postupovali po jejím úbočí až ke Spálovké hydroelektrárně. Cesta byla protkána několika vyhlídkami na Jizeru a procházela vesměs jehličnatým lesem. U elektrárny byla naplánována občerstvovací stanice, v místní restauraci Spállovský mlýn. Pivo bylo dobré, obsluha zapomínala na některé objednávky, a tak jsem se oběda nedočkali. Postupně vzniklo několik fotek z okolí Jizery. za mírných přeháněk jsme začakli zdolávat výškové metry do Spálova a odtud po vrcholu zpět do Semil. Cestou jsme opět opět mohli obdivovat okolní krajinu z vyhlídek ( Myší díra ). Po chvíli jsme dorazili na rozcestí Morava ( jak milé ) a odtud se vydali již mírně z kopce ( po žluté zn. ) dolů do Semil. Na parkovišti ještě zbývala některá auta ostatních kolegů, Po chvíli jsme se již přesouvali do kempů. Po malém obědě nebo spíš večeři, nás ještě čekala prohlídka okolí kempu.No a večer zase klábosení u Petra v předstanu. Nedělní ráno nás přivítalo mírným deštíkem, který však začal postupně sílit. Několik posádek nastartovalo caravany a postupně se začal kemp vyprazdňovat. My jsme počkali až přestane alespoň trochu pršet, připravili jsme karavan k cestě, rozločili se a začali směřovat předs Náchod a Polsko domů. Čím víc jsme se blížili k moravě, tím začínalo být pěkněji a doma nás přivítalo slunce.

Zbývá dodat, že i přes počasí, se nám výjezd, ve své podstatě první ve smyslu výjezdu Caravan24, jsme přijeli spokojeni a s tím, že jsme poznali pěkný kousek naší země, o kterém jsme ani netušili, že existuje. Navíc Petr je člověk velice akční a tak jsme přijali jeho zvání k dalšímu výjezdu do Sedmihorek, který by se měl uskutečnit na podzim 2013.

Fotogalerie zde

© 2013 Všechna práva vyhrazena.